Alla inlägg under juli 2013

Av Ebba Nyberg - 26 juli 2013 14:55

Vill göra nåt annorlunda, nåt fräscht! Har lite funderingar på dessa snygga frisyrer :) tiden är iaf bokad hus frissan, får se vad det slutar ;)

Av Ebba Nyberg - 23 juli 2013 16:56

Äntligen har kära mamma o pappa kommit hem från deras semester :) det har varit lite tufft att ha ansvar för både hus och hem och hund plus mammas pensionat. Har saknat mina päron faktiskt. Det börjar även kännas att man jobbat hela sommaren.. Denna veckan och nästa, sen äntligen! Men då är det plugg som gäller, måste börja redan nu egentligen, pust! Det jag mest ser fram imot är bobbys och min ihopflytt i augusti. Man måste alltid ha nåt att se fram imot!

Av Ebba Nyberg - 18 juli 2013 16:17

Vi fick ett ryck igår morse och åkte ner till havet. Helt underbart med fläktandet och havets brusande. Love it !

Av Ebba Nyberg - 10 juli 2013 19:03

Efter att ha jobbat heldag så åkte jag ut till mormor. Eftersom det var eller är så tråkigt väder, bestämde vi oss för att baka bullar. Ååh det var så mysigt ! Vaniljbullar och frallor blev det och Gud vad gott det blev! Min gråa dag vändes tack vare min soliga mormor! Tycker om henne så mycket ?

Av Ebba Nyberg - 9 juli 2013 13:30

Fick upp denna fina idag på morgonen, fint va? Hittade hornen ute i skogen i höstas, riktigt fina ! Så pappa o jag fick en idé och satte upp dom i sadelkammaren. Perfekt.

Av Ebba Nyberg - 7 juli 2013 17:24

Helgen är snart över, tänk vad fort det går...
Denna spenderades med Bobby i Jönköping. Vi har planerat hur vi ska inreda lägenheten och varit på Ikea. Vi tog oss också en tur till Gränna och Visingsö. Jättemysigt och vackert. Naturligtvis åkte vi remmalag ! Kvällen avslutades med fin middag ute på piren. Kunde inte varit bättre helg !

Av Ebba Nyberg - 4 juli 2013 22:39

Jag är så glad. Så lycklig. Vi diskuterade på jobbet häromdan hur tacksam man är för sin hälsa, familj och vänner. Tänk vad hälsan är viktig, särskilt medveten om sen blir man när man jobbar inom vården. Och vad rädd man blir, iaf jag, för att bli gammal. Många äldre som jag går till säger : lev medans du är ung! Vilken rolig framtid du har framför dig! Och så sitter de där själva med krämpor och själva ingen alls framtid. En framtid mot sin död. Jag blir tårögd när jag tänker på det. Våra gamla medmänniskor borde vi ta tillvara på så mycket mer. Dom är ju helt fantastiska!
Så, ta chanser! Ta risker! Du är ung och fri, LEV !fet text

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards