Alla inlägg under september 2013

Av Ebba Nyberg - 24 september 2013 08:55

Nu har det äntligen hänt! Den 22 september tittade hon till världen. Såååå fin och allt gick bra. Min brorsdotter. Längtar tills jag får träffa dom!

Av Ebba Nyberg - 17 september 2013 18:41

Fick resultatet från duggan idag.. Trodde aldrig att jag klarat den med tanke på alla svåra frågor. MEN jag fick 17 av 20 möjliga! Tjoho vad jag flög i taket! Oerhört lättande när den andra kursen var så kämpig :) nu ska jag plugga järnet till tentan nästa vecka. Hoppas även den går vägen :)

Av Ebba Nyberg - 16 september 2013 09:34

Hela veckorna består av psykologiplugg, det är verkligen mycket vi ska hinna med i denna kursen! Sen vill man ju gärna hinna röra på sig, har ännu inte riktigt vant mig att sitta o plugga hela dagarna och vara så stilla... Känner mig jätteonyttig :/ i helgen ska vi fira älskade morfar samtidigt som jag vill hinna med hästarna, hunden och vännerna. Och det suger att inga bussar går på söndagarna. Vet inte hur jag ska lösa det. Mycket som sagt i mitt lilla huvud!
Helgen tillbringade vi här uppe, B's föräldrar var här lördag-söndag och mina föräldrar på söndag :) fått god mat och haft det jättemysigt!
Nähä, vad ska jag börja med idag? Plugga el träna? Plugga!

Av Ebba Nyberg - 10 september 2013 16:57

Har blivit så sjukt sugen på stor häst! Saknar att åka på träningar, att utvecklas med hästen och förbereda och vara nervös inför tävlingar. Men min lilla dröm kan ju inte uppfyllas ÄN. 2,5 år kvar på utbildningen och sen vill man hitta nånstans o bo. Ibland vill man att tiden ska gå fortfort! Och i slutet vill man all levd tid åter. Livet i ett nötskal.

Av Ebba Nyberg - 3 september 2013 13:48

Mormor skickade med mig blommor från deras trädgård upp till lägenheten. Helt underbart fina blev dom även här uppe ! Också tänker jag på henne varje gång jag går förbi. <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards