Alla inlägg under mars 2014

Av Ebba Nyberg - 18 mars 2014 13:57

Praktiken rullar på och nu har jag fått sätta två pvk ! Det känns att det har hänt endel sedan jag började. Då svimmade så fort jag såg nålen pga nervösitet och att jag var så spänd. Men nu är det helt tvärt om, får nästan en kick av att sätta nålar haha ;) bara en vecka kvar efter denna så tiden har verkligen gått fort! Känns skönt ändå, för jag vill att saker och ting ska börja hända. Jag längtar ihjäl mig till utbildningens examensdag så jag kan börja jobba och leva lite! Just ni lever man så begränsat att det går inte uppfylla nån dröm alls :/ åå vad tråkigt det känns . Men men, man måste väl ta vara på denna tiden oxå, kommer förhoppningsvis inte uppleva den igen ;) att vara fattig student är inget vidare. Men jag har en underbar pojkvän och familj och vänner och hästar och hund och... Ja det finns mkt man ska vara glad över faktist!

Av Ebba Nyberg - 14 mars 2014 16:07

Fredag och tänka sig, jag är ledig! Har praktik nu i fem veckor, har varit i snart tre så två kvar. Sjukt vad tiden går fort ändå! I alla fall så lär jag mig jättemkt och jag känner att jag valt rätt! Ingen dag är den andre lik, ett varierande och spännande jobb :)
Men igår åkte jag hem för att rida och träffa föräldrar och vovven. Det är så skönt o få komma hem o bara vara ibland. Red i morse och Saga börjar bli finare och finare, men behöver naturligtvis mkt kondition och styrketräning... Det är inte lätt att hinna med allt nu under praktiken. Men snart är den över och då kan jag börja träna mer :)
Längtar så jag blir galen till man får jobb och kan tjäna pengar! Livet som student är ganska utmanade ekonomiskt. Det är minst sagt begränsande. Kommer känna mig som en fri fågel sen ;) det är många drömmar jag har om framtiden. Snart, snart så kan dom bli verklighet! :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards