Alla inlägg under november 2014

Av Ebba Nyberg - 6 november 2014 16:03

Usch vad dålig jag är på att skriva här..hade nästan glömt bort att jag hade denna sidan, upps!
Det som var positivt med sommaren var iaf att jag klarade anatomin! Kände mig oövervinnerlig efter den :)
Nu jobbar jag även extra som uska på min praktikplats jag hade i våras, känns skönt att få en extra inkomst. Jaa och sen i oktober så blev jag o B med hund, en jämthund som B ska jaga med. Kom inte ihåg att det var så jobbigt att ha valp... Längtar tills hon blir vuxen, haha! Tur att hon är så söt. Dock saknar jag att ha Fia här uppe, men hon får vara här när Hedda blivit mer vuxen.
Det var inte bara jag som blev skadad i somras utan Saga fick en senskada och Filur fång. En riktig skitsommar helt enkelt :( men nu är dom båda på G igen och kag har även köpt maratonsele och vagn till Saga. Det är verkligen hur kul som helst att köra! Kul med utmaning och jag tyckte jag och saga var värda något roligt efter den tråkiga sommaren.
So long. Ebba

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards